Co dělat pro úspěšnou optimalizaci na e-shopu?
Stejně jako u jiných typů stránek, i pro e-shopy je optimalizace pro vyhledávače naprosto klíčová. I zde platí, že čím více ho dokážete zviditelnit, tím více prodáte. K tomu ale můžete využít více, než jen SEO Praha. Když sílu obsahu a organického vyhledávání správně zkombinujete s PPC Praha, tedy placenou reklamou, získáte tu nejlepší propagaci a ideální výsledky.
Dlouhodobé cíle
V případě SEO ani krátkodobě myslet nemůžete, protože tak to jednoduše nefunguje. Optimalizace se stará o dlouhodobou návštěvnost a její výsledky uvidíte až několik měsíců poté, co na ní začnete aktivně pracovat. Výhodou je ale to, že i když ji ukončíte, kvalitní obsah se bude nadále zobrazovat, což u PPC reklamy neplatí. Ideální je sehnat si odborníka, který se vám o vše postará.
Myslete na to, že tvorba kvalitního obsahu zabere poměrně dost času a stejné množství času a úsilí budete muset věnovat celému SEO. Specialista, copywriter a grafik se postarají o to, aby vše vypadalo a působilo dokonale. A nemyslete si, že o to v e-shopu nejde, protože právě vzhled a obsah jsou zde to nejdůležitější.
Na co nesmíte zapomenout?
Optimalizace nikdy nestojí sama o sobě. Propojit byste ji měli s řadou dalších metod a postupů, které jí pomohou nalákat a dostat se k těm správným zákazníkům. Mezi ty klíčové rozhodně patří on-page a off-page faktory, linkbuilding, sociální sítě, PR články, spolupráce s influencery a ideální je také tvorba e-booku o vaší společnosti, filozofii či produktech.
Dokonalá mobilní verze je základ
Na jakém zařízení nakupujete online nejvíce vy? U většiny lidí se v současnosti jedná o chytrý telefon. Nezůstávejte pozadu za konkurencí a soustřeďte se na mobilní verzi svého webu. Responzivita by měla být tak dobrá, jak je to možné. Stránky by se měly načítat rychle, velikost odpovídat telefonu apod. Když se lidem bude špatně vyhledávat na mobilu, s hledáním na desktopu se obtěžovat nebudou. Raději půjdou na jiný e-shop, který bude fungovat správně.