Jak na placenou formu reklamy?
Hledáte efektivní způsob reklamy, která smysl a zároveň je cenově dostupný? Smysluplná propagace je u řady začínajících firem velký problém, se kterým se musí vypořádat. Jenže překážkou jsou pro ně vysoké investice na reklamu. Aby byla firma úspěšná, potřebuje generovat zisk, ten pomáhají přinést platící zákazníci. Zvláště na začátku podnikání je tak zapotřebí být aktivní nejenom na sociálních sítích, ale porozumět problematice SEO či zainvestovat do PPC reklam.
SEO optimalizace
Internetové vyhledávače pracují s určitým algoritmem, který upřednostňuje weby s jistou historií, počtem návštěvníků, vyšší aktivitou atd. Odkazy na takové weby pak předkládá uživateli internetu na prvních příčkách. Jsou tedy mnohem více navštěvovány než třeba ty, které se objevují až na dalších stranách. Ruku na srdce, povětšinou každý z nás klikne na odkaz, který se objevuje při výsledcích vyhledávání mezi prvními v pořadí. Vlastní webová stránka už tak ke smysluplné a cílené propagaci dávno nestačí. SEO optimalizace webu či práce s klíčovými slovy je pro příliv nových zákazníků klíčová. Mnoho začínajících firem přesto tomuto kroku nevěnuje téměř žádnou pozornost, neboť se výsledky optimalizace projeví až s postupem času.
Ppc kampaň – co je to?
Ppc reklama je efektivní způsob reklamy, kdy inzerent neplatí za samotné zprostředkování reklamního obsahu, ale za jednotlivé prokliky na daný webový odkaz. Sám si tak může velmi snadno určovat, kolik vynaloží do reklamy finančních prostředků. Internetové vyhledávače pak placené reklamy zobrazují jako první v pořadí, tudíž se nemůže stát, že byte nebyli vidět. Navíc je možné okamžitě sledovat výsledky a dosah reklamy, které jsou snadno čitelné.
Mezi nejznámější ppc systémy https://www.seoconsult.cz/ppc-reklama-google-ads-sklik patří ten od společnosti Google – Ads a nemísíme opomenout zmínit ani Sklik od společnosti seznam. Cz, ten je nejvíce využíván v České republice.