Jak moc je účinná reklama na tričku
Zkuste sami sobě odpovědět na otázku, jak moc vás osobně oslovují reklamy v televizi, v rozhlasu a v tištěné podobě, například v letácích do poštovních schránek. Nelze jednoznačně tvrdit, že toto reklamní tažení je zcela neúčinné, to jistě ne, ale někdy je té reklamy v médiích tolik, že jsme z toho spíše znechuceni, a nemáme zájem se tím vším denně neustále probírat.
Na jeden reklamní zdroj, který patří k nejúčinnějším, a také k nejoblíbenějším, jsme však zapomněli, jsou to reklamní trička, mikiny, čepice, bundy, deštníky a další textilní výrobky. Disponují podstatnou výhodou vůči mediálním zdrojům, a sice jsou cílené na zákazníka, jako na osobu, nikoli na dav, který se zmítá v reklamním tažení pro tisíce až miliony diváků či posluchačů. Oslovit někoho šikovně navrženým potiskem na tričku je nejen účinné, ale svým způsobem i zábavné. Lidé vaši snahu obvykle ocení, ať už se jedná o firemní zákazníky, kteří nakupují zboží na e-shopech, anebo rodinné příslušníky, příbuzné a známé, s nimiž udržujete bližší a intimnější vztahy.
Reklamní trička jsou chytlavá
Představte si situaci, že jste na dovolené, třeba v Třeboni, procházíte historickým centrem, zavítáte k hrázi rybníka Svět a k lázeňskému areálu, a cestou potkáte skupinku cyklistů, kteří tudy projíždí v rámci svého cykloturistického putování. Třeboňsko je pro cyklistiku jako stvořené a tak byste si mohli také vypůjčit kolo a někam se vypravit. Cyklisté, kteří projedou kolem vás, nebudou mít klasické cyklodresy, ale bavlněná trička vínové barvy s bílými nápisy, s přezdívkami a nějakým vtipným textem, obrázkem, karikaturou atp.
Bude to natolik nápadité, že zatoužíte nejen projet se na kole, ale mít také taková trička a užít si něco podobného. Vhodně zvolený potisk triček je totiž „nakažlivý“, a co se lidem líbí, chtějí mít také, a pokud chcete tímto způsobem propagovat své výrobky, obchod či služby, bude to určitě dobrá volba.